JUMP Plzeň » Účetní a ekonomický software
Produkty > Ekonomický software JUMP
Váš prohlížeč nepodporuje některé standardy, které jsou nutné ke zobrazení designu těchto stránek. Obsah stránek bude přesto zobrazen. Doporučujeme Vám ale upgrade browseru.
Program plně odpovídá požadavkům zákona č. 563/1991 (zákon o účetnictví) ve znění zákona 353/2001 Sb. Funkčnost programu a soulad s uvedeným zákonem je ověřen nezávislou auditorskou firmou. Program lze využít pro účetní jednotky účtující podle účtové osnovy pro podnikatele, rozpočtové a příspěvkové organizace, občanská sdružení, nadace, obecně prospěšné společnosti a podobně. Jednoduchost obsluhy programu s minimálními požadavky na zkušenosti s prací na výpočetní technice, přehlednost a snadná orientace v programu umožňují doporučit tento modul nejen pro účetní s dlouhodobými zkušenostmi, ale i začínajícím účetním, popř. jeho využití pro výukové účely.
Program umožňuje a nabízí:
Program lze využít samostatně i jako podpůrný prostředek pro vedení agendy podvojného i jednoduchého účetnictví. Komplexně řeší evidenci pohledávek, závazků, vystavuje a eviduje faktury a příkazy k úhradě, zpracovává bankovní výpisy a evidenci DPH.
Program umožňuje a nabízí:
Program sleduje účetní a daňové odpisy dlouhodobého majetku, vyplývající z platných postupů účtování a zákona 586/92 Sb. o daních z příjmů ve znění pozdějších novel.
Program umožňuje a nabízí:
Nabízený programový modul plně odpovídá požadavkům mzdových a platových předpisů (např. zákon o mzdě, zákon o platu, zákoník práce), požadavkům předpisů z oblasti sociálního a zdravotního zabezpečení a nemocenského pojištění a požadavkům zákona o daních z příjmů. Soulad s uvedenými předpisy je ověřen nesčetnými kontrolami příslušných úřadů u stovek uživatelů programu. Mezi hlavní přednosti programu patří jednoduchá obsluha, rychlost zpracování, snadná oprava chyb, vytváření dokladů a souborů přijímaných úřady a organizacemi (např. FÚ, OSSZ, VZP, ČS, KB), rychlé úpravy programu vyplývající ze změn v zákonech.
Program umožňuje a nabízí:
Program je určen pro účetní jednotky vedoucí jednoduché účetnictví. Odpovídá svojí strukturou požadavkům stanoveným v §15 zákona o účetnictví a platným postupům účtování pro účetní jednotky, účtující v soustavě jednoduchého účetnictví.
Program umožňuje a nabízí:
Program je podpůrným modulem pro vedení agendy jednoduchého i podvojného účetnictví a je určen účetním jednotkám, které jsou plátci DPH a realizují významný objem příjmů a výdajů v hotovosti.
Program umožňuje a nabízí:
Program je určen plátcům daně z přidané hodnoty, vedoucím podvojné i jednoduché účetnictví. Zpracovává a tiskne měsíční či čtvrtletní přiznání k dani z přidané hodnoty akceptované finančními úřady. Program využívá data z Fakturace a Pokladny, kde jsou v souladu s §11 zákona 588/92 Sb. ve znění jeho pozdějších novel vedeny záznamy pro daňové účely.
Program umožňuje a nabízí:
Program slouží pro vedení skladových zásob materiálu a zboží. Je vhodný pro firmy vedoucí jednoduché i podvojné účetnictví. Program umožňuje návazné vystavování faktur nebo příjmových pokladních dokladů, V souladu se zákonem o účetnictví pracuje v systému FIFO v režimu nákupních cen.
Program umožňuje a nabízí:
Program slouží pro vedení skladového hospodářství v prodejně s maloobchodním nebo omezeným velkoobchodním prodejem. Je vhodný pro firmy s jednoduchým i podvojným účetnictvím. Program umožňuje tvorbu více ceníků, evidenci pohybu peněz v prodejně, sledování minimálních skladových zásob, je propojen na tisk faktur apod. V souladu se zákonem o účetnictví pracuje v systému FIFO v režimu nákupních cen.
Program umožňuje a nabízí:
Pokladní a skladový systém se skládá z PC, peněžní zásuvky, kotoučkové tiskárny, ručního snímače čárového kódu a software JUMP Kasa-maloobchodní prodej.
Charakteristika modulu PODVOJNÉ ÚČETNICTVÍ
Program plně odpovídá požadavkům zákona č. 563/1991 (zákon o účetnictví) ve znění zákona 353/2001 Sb. Funkčnost programu a soulad s uvedeným zákonem je ověřen nezávislou auditorskou firmou. Program lze využít pro účetní jednotky účtující podle účtové osnovy pro podnikatele, rozpočtové a příspěvkové organizace, občanská sdružení, nadace, obecně prospěšné společnosti a podobně. Jednoduchost obsluhy programu s minimálními požadavky na zkušenosti s prací na výpočetní technice, přehlednost a snadná orientace v programu umožňují doporučit tento modul nejen pro účetní s dlouhodobými zkušenostmi, ale i začínajícím účetním, popř. jeho využití pro výukové účely.
Program umožňuje a nabízí:
- účtování až ve třech úrovních vnitřního členění účetní jednotky (firma, středisko, zakázka) s možností účetních výstupů na kterékoliv úrovni v reálném čase
- účtování do samostatných logicky oddělených účetních deníků
- až pětimístné analytické členění účtu účtové osnovy
- možnost využití párovacích znaků u saldokontních účtů
- řadu vnitřních kontrolních funkcí minimalizující vznik uživatelských chyb
- všechny zákonem požadované výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, cash flow, soubory pro ARIS)
- grafy až šestiletého vývoje vybraných ekonomických ukazatelů
- opakovatelné otevírání a uzavírání účetních knih
- zahájení účtování v novém účetním období bez nutnosti uzavření knih minulého období (přelom roku)
- opravy účetních dokladů se záznamem obsahu opravovaného dokladu před i po opravě a osoby zodpovědné za opravu
- možnost importu faktur vystavených v jiných aplikacích (velkoobchodní sklady SHOPTRONIC,BOSS,...)
Charakteristika modulu FAKTURACE
Program lze využít samostatně i jako podpůrný prostředek pro vedení agendy podvojného i jednoduchého účetnictví. Komplexně řeší evidenci pohledávek, závazků, vystavuje a eviduje faktury a příkazy k úhradě, zpracovává bankovní výpisy a evidenci DPH.
Program umožňuje a nabízí:
- evidování faktur ve více knihách s vazbou na analytické účty
- vystavování příkazů k úhradě na vybrané faktury s volbou dne splatnosti
- export/import dat do/z aplikací homebankingu/internetového bankovnictví
- evidování a vystavování faktur v cizích měnách s pevným či proměnným kurzem
- přepočet nezaplacených faktur v cizích měnách kurzem k 31.12.
- při vystavování faktury zadávat ceny bez nebo s DPH s využitím ceníků
- vystavování faktury v návaznosti na programy Sklad, Dodací listy, Kasa
- tisk adres odběratelů a dodavatelů na obálky, samolepící štítky a poštovní poukázky, tisk upomínek
- detailní zobrazení pohledávek za jednotlivými odběrateli a závazků k jednotlivým dodavatelům
- vedení záznamů pro daňové účely ve smyslu §11 zákona 588/92 Sb., s vazbou na DPH
- párování vydaných i přijatých faktur včetně dobropisů s možností přímého rozúčtování bankovních výpisů
- rozúčtování přijatých i vydaných faktur při jejich zaevidování
- opakovatelný meziroční přenos nezaplacených faktur
Charakteristika modulu EVIDENCE MAJETKU
Program sleduje účetní a daňové odpisy dlouhodobého majetku, vyplývající z platných postupů účtování a zákona 586/92 Sb. o daních z příjmů ve znění pozdějších novel.
Program umožňuje a nabízí:
- komplexní zpracování zařazení a vyřazení odepisovaného majetku firmy včetně vytištění všech průvodních dokladů (protokol o zařazení, vyřazení majetku apod.)
- výpis evidenčních karet hmotného a nehmotného majetku
- měsíční sledování účetních odpisů odepisovaného majetku účetní jednotky v souladu s odpisovým plánem
- zpracování souhrnného účetního dokladu pro modul Účetnictví
- průběžné sledování výše ročních daňových odpisů odepisovaného majetku zařazeného v evidenci účetní jednotky s volbou způsobu odepisování (lineární, zrychlený, ostatní způsoby)
- porovnání daňových a účetních odpisů při ročních závěrkových pracích pro účely zjištění daňového základu
- modelování odpisů při zpracování ekonomických záměrů účetní jednotky
- evidenci krátkodobého majetku
Charakteristika modulu MZDY A PERSONALISTIKA
Nabízený programový modul plně odpovídá požadavkům mzdových a platových předpisů (např. zákon o mzdě, zákon o platu, zákoník práce), požadavkům předpisů z oblasti sociálního a zdravotního zabezpečení a nemocenského pojištění a požadavkům zákona o daních z příjmů. Soulad s uvedenými předpisy je ověřen nesčetnými kontrolami příslušných úřadů u stovek uživatelů programu. Mezi hlavní přednosti programu patří jednoduchá obsluha, rychlost zpracování, snadná oprava chyb, vytváření dokladů a souborů přijímaných úřady a organizacemi (např. FÚ, OSSZ, VZP, ČS, KB), rychlé úpravy programu vyplývající ze změn v zákonech.
Program umožňuje a nabízí:
- vedení osobní evidence zaměstnanců s možností vyhledávání a třídění podle všech vedených údajů
- zpracování více pracovních poměrů u jednoho zaměstnance, různé druhy pracovních poměrů s úvazkem i bez úvazku
- výpočet měsíční, hodinové, úkolové, smíšené i kolektivní mzdy
- možnost uživatelsky definovaných složek mzdy, náhrad a srážek, možnost pořízení individuálních kalendářů pracovní doby
- jednoduché a snadné zadávání nejrůznějších trvalých srážek a měsíčních změn jednotlivě i hromadně
- ověřený výpočet základní mzdy, prémií, příplatků a paušálů, náhrad i dávek, daní, sociálního a zdravotního pojištění, zákonných i dobrovolných srážek ze mzdy
- tisk protokolu o výpočtu
- tisk výplatních pásek s logem firmy
- tisk přihlášky a odhlášky k sociálnímu pojištění
- tisk měsíčních sestav a přehledů - o výši pojistného, o vyměřovacích základech a pojistném, o platbě pojistného na zdravotní pojištění
- tisk a předávání údajů disketou či modemem - převodní příkazy pro banky, hromadné oznámení pro ZP, složenky pro ČP, platby pro penzijní fondy, export údajů do ISCP-ISPV
- tisk potvrzení - o zdanitelných příjmech, příjmu pro dávky SSP, o zaměstnání, tj. zápočtový list
- výpočet průměrů na dovolenou a dávky nemocenského pojištění
- tisk sestav za libovolné období - mzdové listy, evidenční listy, podpůrčí doba
- aktualizace, výpočet a tisk daně z příjmu fyzických osob - roční zúčtování daně
Charakteristika modulu PENĚŽNÍ DENÍK
Program je určen pro účetní jednotky vedoucí jednoduché účetnictví. Odpovídá svojí strukturou požadavkům stanoveným v §15 zákona o účetnictví a platným postupům účtování pro účetní jednotky, účtující v soustavě jednoduchého účetnictví.
Program umožňuje a nabízí:
- k základní nabídce sloupců peněžního deníku nadefinování dalších sloupců podle charakteru činností
- další analytické členění hlavních sloupců (režie = nájem + energie + telefony + cestovné +....)
- účtovaní do deníku ve dvou úrovních vnitřního členění účetní jednotky (středisko, zakázka,...)
- operativní pohled na hospodaření účetní jednotky za libovolné období (rozdíl mezi příjmy a výdaji, stav pokladny, stav běžného účtu,...)
- převzetí údajů pořízených v ostatních programových modulech
- opravy účetních dokladů se záznamem obsahu opravovaného dokladu před i po opravě a osoby zodpovědné za opravu
Charakteristika modulu POKLADNA
Program je podpůrným modulem pro vedení agendy jednoduchého i podvojného účetnictví a je určen účetním jednotkám, které jsou plátci DPH a realizují významný objem příjmů a výdajů v hotovosti.
Program umožňuje a nabízí:
- založit až 30 pokladních deníků vedených v Kč nebo v cizí měně
- sledování a účtování veškerých hotovostních příjmů a výdajů účetní jednotky
- dopočítání DPH a daňového základu ze zjednodušených daňových dokladů s následným zpracováním přiznání k DPH
- vizuální kontrolu správnosti zaevidované daně z přidané hodnoty v okamžiku pořízení dokladu
- propojením s modulem Účetnictví popř. Peněžní deník, rozúčtování zaevidovaných pokladních dokladů na příslušné účty účtové osnovy resp. sloupce peněžního deníku
- tisk příjmových a výdajových dokladů
Charakteristika modulu DPH
Program je určen plátcům daně z přidané hodnoty, vedoucím podvojné i jednoduché účetnictví. Zpracovává a tiskne měsíční či čtvrtletní přiznání k dani z přidané hodnoty akceptované finančními úřady. Program využívá data z Fakturace a Pokladny, kde jsou v souladu s §11 zákona 588/92 Sb. ve znění jeho pozdějších novel vedeny záznamy pro daňové účely.
Program umožňuje a nabízí:
- okamžité zobrazení aktuální daňové situace
- zpracování a tisk přiznání k dani z přidané hodnoty včetně výpočtu koeficientu a zkrácení nároku na odpočet daně v případě postupu podle §20 zákona
- evidenci daňových dokladů vznikajících mimo moduly Fakturace a Pokladna (doklady o použití, doklady z leasingových platebních kalendářů, ...)
- úpravu odpočtu daně na vstupu
- zablokování období zamezí pořízení dalších dat či jejich opravu
Charakteristika modulu SKLADY
Program slouží pro vedení skladových zásob materiálu a zboží. Je vhodný pro firmy vedoucí jednoduché i podvojné účetnictví. Program umožňuje návazné vystavování faktur nebo příjmových pokladních dokladů, V souladu se zákonem o účetnictví pracuje v systému FIFO v režimu nákupních cen.
Program umožňuje a nabízí:
- vedení více nezávislých skladů
- vyhledání skladové položky podle čísla i podřetězce názvu
- vystavování příjemek, výdejek, převodek a vratek s možností opravy chybně zadaných údajů
- vystavování příjmových pokladních dokladů s přehledem denních a měsíčních tržeb
- zpracování přehledu obratů na zvolených skladových kartách
- zpracování inventurních soupisů skladových zásob
- sledování souhrnných obratů příjmů a výdajů v pořizovacích i prodejních cenách, sledování historie nákupních i prodejních cen
- zadání neskladových položek (služby)
- přehled výdejů na zakázku
Charakteristika modulu KASA MALOPRODEJ
Program slouží pro vedení skladového hospodářství v prodejně s maloobchodním nebo omezeným velkoobchodním prodejem. Je vhodný pro firmy s jednoduchým i podvojným účetnictvím. Program umožňuje tvorbu více ceníků, evidenci pohybu peněz v prodejně, sledování minimálních skladových zásob, je propojen na tisk faktur apod. V souladu se zákonem o účetnictví pracuje v systému FIFO v režimu nákupních cen.
Program umožňuje a nabízí:
- tisk daňových dokladů (účtenek, faktur) na kotoučkových i běžných tiskárnách
- libovolné kombinování položek zboží, služeb, slev a doprovodných textů (výrobní číslo, záruční doba) na prodejním dokladu
- evidování příjmů a výdajů skladových položek včetně možnosti opravování chybně zadaných údajů
- zpracování přehledu obratů na zvolených skladových kartách
- zpracování inventurních soupisů skladových zásob
- sledování souhrnných obratů příjmů a výdajů v pořizovacích i prodejních cenách, sledování historie nákupních i prodejních cen
- vedení záznamů pro daňové účely (DPH) ve smyslu §11 zákona 588/92 Sb.
- tvorbu a změny prodejních cen (procentní i korunové slevy) včetně protokolu o přecenění
- průběžné sledování a kontrolu hotovosti pokladny
- přehledy tržeb za zvolené časové období
- přehledy prodeje podle zboží a zákazníků
- rozdělení prodejny na více skladů
- tisk dokladů pro vrácení spotřební daně podle zákona č. 587/1992 Sb. o spotřebních daních ve znění jeho posledních novel
Pokladní systém JUMP
Pokladní a skladový systém se skládá z PC, peněžní zásuvky, kotoučkové tiskárny, ručního snímače čárového kódu a software JUMP Kasa-maloobchodní prodej.
© 2003-2024 Jump spol. s r.o. , Plzeň | Všechna práva vyhrazenaalphanumeric.cz